Behandling och ångest

Det har varit en mindre bra uppdatering på bloggen från min sida, så ber om ursäkt för det.

Jag tänkte göra ett litet kort blogginlägg om min behandling som jag fick idag för mina benhinneproblem.

Jag har då prövat många olika behandlingar för att bli av med problemen, det har blivit bättre men aldrig så bra att den försvunnit helt. Idag prövade jag på akupunktur. (Om det är så att ni inte vet vad det är så innebär det att man sätter in nålar runt det skadade området ,helt ärligt vet jag inte exakt ur det fungerar).

Jag avskyr sprutor och nålar så att få ett tjugotal nålar i benen var inget jag var taggad på direkt. Men efter att alla nålar var på plats kändes det helt okej.

Precis när jag tänkte att det var skönt att nålarna var klara och på plats, var det dags att leda ström till de nålarna som satt på de ömmaste punkterna. ÅNGEST! Men även denna gång kände jag att det var okej, benen surrade lite bara.

Det är helt sjukt men en punkt som tidigare har varit så öm att jag inte har kunnat peta på den känns nästan inte alls. Nästan så man kan börja tro att mina ben snart kan friskförklaras helt :)

/Discomoa

Kommentera inlägget här :