Fjäskartisdag!

Therese skrev ju ett inlägg om hur det var för henne att vara junis. Vi har ju det inte på det sättet i SkånelaDam. Tycka vad man tycka vill. Men. Som äldst i laget ska man ändå hyllas lite så det är vad dagens inlägg kommer handla om.
Här har vi dom!
 
Tant 1 och 2. Nummer 86 och 19. Jessica och Therese. Mulle och T. Istället för att jag ens ska komma på tanken att bära deras väskor, för ska jag vara ärlig så kommer det ALDRIG att ske, så får dom istället nöja sig med att vara med på bild när det är min bloggvecka. Grattis tanter. Känn er hedrade. 
 
Kan nämna att vi hade mental träning igår. Det var givande. Elin Nygårds valde att under denna stund tatuera sig. Kan kanske lukta lite oseriöshet om henne när hon sysslar med sånt men dra inte några egna slutsatser nu. Dom här bilderna fick jag iallafall skickade till mig imorse av Elin. Tog det som en pik att dom skulle läggas upp så här är dom:


Ha en fortsatt bra tisdag

Kommentarer :

#1: Rebecca&Mathias

Härliga bilder! Ha en fortsatt fin Tisdags kväll! :)

skriven
#2: Tant

Hjärta dig

skriven

Kommentera inlägget här :